1. Varför välja Ulvsunda Kontorshotell istället för traditionella kontorsytor?

Ulvsunda Kontorshotell är väldigt strategiskt beläget, härifrån når man snabbt de flesta platser runtom i Stockholm. När du hyr kontor hos oss ingår fullutrustade och möblerade kontorsytor samt konferenslokaler i månadsavgiften. Du får även tillgång till receptionisttjänst, kopierings- och faxtjänst samt till lunchrum, kök och fikaplatser.
För ett traditionellt kontor måste du genomgå den kostsamma processen med att planera och arrangera ditt kontor. Innan du kan börja med verksamheten måste du:

– betala för att ändra kontorsutrymmet

– skriva på ett hyresavtal med fast längd, oftast längre än vad du är bekväm med

– anskaffa kontorsmöbler

– sluta avtal med olika leverantörer (Internet, underhåll, kontorsmaterial, kaffe osv.)

– anställa kontorspersonal

– köpa eller hyra kontorsutrustning såsom skrivare, skanner, kopieringsmaskin mm

– bygga eller omstrukturera eventuell IT-lösning

– lägga ner tid, resurser och pengar

På Ulvsunda Kontorshotell kan du helt enkelt ansluta datorn och börja arbeta inom 24 timmar.

2. Vilka kostnader tillkommer när man väl flyttat in på Ulvsunda Kontorshotellet?

På Ulvsunda Kontorshotell är priserna helt transparenta. I månadsavgiften som betalas i förskott ingår möbler, fri tillgång till gemensamma ytor såsom reception, fikaplatser, lunchrum samt konferensrum. Även el, värme och operationella kostnader ingår. För att börja använda ditt kontor behöver du endast betala första månadshyran samt 500 kr i deposition för nycklarna.

3. Kan jag själv välja hur mitt kontor ska se ut?

På Ulvsunda Kontorshotell erbjuder vi olika typer av kontor, både mindre individuella kontor men även större öppna kontorslandskap. Du väljer det kontor som passar ditt företags behov och kan därefter byta kontor efter att ditt företags behov förändras. Skulle du inte vilja använda våra möbler kan du givetvis ta med dina egna.

4. Finns det tillgänglig personal på plats?

På Ulvsunda Kontorshotell finner du personal på plats som kan ge den support du behöver. Receptionen är bemannad och kan ta emot dina gäster samt hantera den post som kommer till dig.

5. När kan jag börja arbeta på mitt kontor?

På Ulvsunda Kontorshotell har vi ett ensidigt avtal som skrivs på och samma dag är ditt kontor är redo att användas.

6. Vilken typ av utrustning finns tillgänglig på Ulvsunda Kontorshotell?

Hos oss har du tillgång till fax, kopieringsmaskin, skanner, skrivare, overhead-projektor, digital projektor, white boards, blädderblock mm. Du behöver inte hyra eller köpa några dyra kontorsmaskiner eftersom allting finns på plats. Skulle du vilja ta med din egen utrustning går det givetvis också.

7. Finns det konferenslokaler tillgängliga på Ulvsunda Kontorshotell?

På Ulvsunda Kontorshotell får våra kunder obegränsat nyttja våra konferensrum eftersom det ingår i hyran. Vi har 2 konferensrum för 4 till 10 personer.

8. Hur är parkeringsmöjligheterna intill byggnaden?

Här finns det gott om platser att hyra både för ditt företag och för dina besökare. Det finns även möjlighet att parkera avgiftsfritt utanför byggnaden.

9. Hur ska jag äta lunch?

Bredvid byggnaden finns en lunchrestaurang som erbjuder flertalet olika maträtter varje dag. Gångavstånd från byggnaden finner man flertalet andra lunchrestauranger. Möjlighet finns även att luncha i Bromma Blocks.